Novinky v distribuci průzkumu e-mailem
V minulém příspěvku jsme vám představili, jak na hromadné rozesílání dotazníků emailem. Nyní jsme možnosti rozesílání dále vylepšili a vy máte k dispozici nové pokročilé funkce, které vám usnadní práci a zpřehlední komunikaci s respondenty.
Co je nového:
- Návrh emailových zpráv ve formátu HTML
- Správa odhlášených respondentů
- Testování emailové zprávy
- Kontrola nedoručených zpráv
- Export kontaktů respondentů
Návrh emailových zpráv ve formátu HTML
Dosud bylo možné rozesílat emaily v textovém formátu. Tento formát umožňuje efektivní a rychlou komunikaci s respondenty, bez dalšího formátování zprávy a bez obrázků.
Nyní máte možnost navrhnout a vytvořit i graficky bohatší zprávu, ve formátu HTML. Pomocí dostupného WYSIWYG editoru můžete nastavit vzhled zprávy, a také vkládat obrázky z knihovny, například vložit logo.
Abychom zajistili čitelnost zprávy i v emailových klientech nepodporujících HTML formát, definujete u HTML emailů i textovou verzi. Takže se nemusíte bát, že váš email nebude po doručení čitelný.
Správa odhlášených respondentů
Každé emailové zprávě můžete definovat zápatí, do kterého je pak automaticky vloženo jméno odesílatele a odkaz k odhlášení respondenta. Všichni odhlášení respondenti jsou vyřazeni z dalšího rozesílání připomínek.
Testování emailové zprávy
Před hromadným rozesláním průzkumu si jednoduše prohlédněte, jak bude vaše emailová zpráva po doručení respondentům vypadat. Stačí kliknout na tlačítko Testovat a zprávu obratem zašlete na zadané adresy. Odpovědi z dotazníků testovacích zpráv se neukládají.
Kontrola nedoručených zpráv
Nedoručené zprávy jsou automaticky analyzovány a související kontakty respondentů jsou označeny jako nedoručitelné. Tyto kontakty již nejsou při dalším rozesílání připomínek použity. Mezi nejčastější důvody nedoručení zprávy patří chybně zadaná emailová adresa nebo plná schránka příjemce. Pokud emailovou adresu opravíte, kontakt můžete znovu použít k odesílání. Kontakty s nedoručitelnými adresami lze také z emailového distribučního kanálu hromadně vymazat.
Export kontaktů respondentů
Všechny kontakty emailového distribučního kanálu můžete exportovat do Excelu s přednastavenými filtry. Soubor kontaktů obsahuje informace o statusu, údaje respondenta, datum odeslání zprávy a datum vyplnění dotazníku.