Hromadné rozeslání dotazníku e-mailem
Nejrychlejší a nejjednodušší způsob, jak dostat dotazník k vašim respondentům, je využít emailové kampaně a rozeslat pozvánku k průzkumu přímo z Click4Survey.
Hromadný mailing můžete využít při realizaci průzkumů, kde máte k dispozici vlastní databázi respondentů. Typickým příkladem jsou výzkumy spokojenosti zaměstnanců či zákazníků, obchodních zástupců, apod. K rozesílání používáme vlastní dedikovaný emailový server, který je dostatečně dimenzován k práci s velmými objemy dat. Naši klienti běžně hromadně rozesílají tisíce emailových pozvánek. Odeslání takového množství zpráv je otázkou chvíle.
Jak na to
Databázi kontaktů jednoduše načtěte do emailové kampaně (např. z Excelu), případně doplňte seznam kontaktů ručně, pomocí vstupního formuláře. Pak již stačí jen upravit text pozvánky k průzkumu a hromadné rozesílání pozvánek může začít. Text pozvánky může obsahovat značky, které budou při rozeslání nahrazeny údaji kontaktů (automaticky se vloží např. jméno, příjmení, společnost).
Každý respondent obdrží emailem pozvánku s unikátním odkazem na dotazník, což zajistí, že může vyplnit dotazník jen jednou. Vyplňování dotazníku se dá přerušit a později se k němu zase vrátit, všechny odeslané odpovědi budou zaznamenány.
Click4Survey sleduje návratnost průzkumu a umožňuje jednoduše rychlé rozesílání připomínek respondentům, kteří dotazník zatím nevyplnili. Připomínky můžete rozesílat opakovaně a každé připomínce vytvořit nové znění emailové zprávy.
Respondentům, kteří dotazník vyplnili, můžete zaslat zprávu s poděkováním, případně s dalšími potřebnými informacemi.
Uživatelská pole u kontaktu
Nároční uživatelé mohou přiřadit k jednomu kontaktu až 5 uživatelských polí. Tyto údaje lze potom využít ve filtrech dotazníku, a také při zpracování odpovědí v analýze.
Typickým využitím je průzkum spokojenosti zaměstnanců, kde jsou pole využita k segmentaci respondentů podle oddělení ve firmě. V dotazníku se pak za pomocí filtrů zobrazí specifické otázky pro respodenty z konkrétních oddělení. Závěrečnou analýzu pak můžete interaktivně přepínat podle těchto polí, definovaných ve filtrech analýzy.