Nový CATI modul pro vaše call centrum

Potřebujete dotazovat respondenty, kteří nejsou online? Spustili jsme nový modul pro CATI. Nyní můžete realizovat své telefonické průzkumy jednoduše i ve vašem či externím call centru. Vše probíhá v Click4Survey pod vaším účtem a v prostředí, které znáte.

Jak to funguje

Vytvoříte dotazník, přidáte seznam operátorů a respondentů a začnete s dotazováním. Systém zajistí automatickou distribuci respondentů mezi operátory call centra, kteří následně realizují rozhovory a vyplňují dotazníky. Vy máte okamžitý přístup k odpovědím a můžete je analyzovat.

Co získáte

  • Přístup neomezeného počtu operátorů call centra do CATI aplikace
  • Centrální správa operátorů a jejich přiřazení k průzkumům
  • Automatická distribuce respondentů mezi operátory
  • Předvyplněné údaje respondentů v dotazníku, pro cílené oslovení respondenta, apod.
  • Sledování a správa nedokončených rozhovorů
  • Vyřazení nedostupných respondentů z databáze
  • a další potřebné funkce

Požadavky na CATI stanici

  • Počítač s přístupem k internetu
  • Internetový prohlížeč

CATI modul je dostupný v účtu ENTERPRISE.

Publikováno: 11.12.2012