Nový CATI modul pro vaše call centrum
Potřebujete dotazovat respondenty, kteří nejsou online? Spustili jsme nový modul pro CATI. Nyní můžete realizovat své telefonické průzkumy jednoduše i ve vašem či externím call centru. Vše probíhá v Click4Survey pod vaším účtem a v prostředí, které znáte.
Jak to funguje
Vytvoříte dotazník, přidáte seznam operátorů a respondentů a začnete s dotazováním. Systém zajistí automatickou distribuci respondentů mezi operátory call centra, kteří následně realizují rozhovory a vyplňují dotazníky. Vy máte okamžitý přístup k odpovědím a můžete je analyzovat.
Co získáte
- Přístup neomezeného počtu operátorů call centra do CATI aplikace
- Centrální správa operátorů a jejich přiřazení k průzkumům
- Automatická distribuce respondentů mezi operátory
- Předvyplněné údaje respondentů v dotazníku, pro cílené oslovení respondenta, apod.
- Sledování a správa nedokončených rozhovorů
- Vyřazení nedostupných respondentů z databáze
- a další potřebné funkce
Požadavky na CATI stanici
- Počítač s přístupem k internetu
- Internetový prohlížeč
CATI modul je dostupný v účtu ENTERPRISE.
Publikováno: 11.12.2012