Dotazník spokojenosti - Nemocnice Hustopeče p. o.

Některé otázky v dotazníku nejsou správně vyplněny.Přejít na otázky.
Vážená paní, vážený pane

Jsme rádi a děkujeme, že jste se se svými zdravotními problémy obrátil/a na naši nemocnici. Zajímá nás Váš názor na úroveň poskytované zdravotní péče i ostatních nemocničních služeb a jak jste s nimi byl/a spokojen/a. Anketa je zcela anonymní, záleží pouze na Vás, zda uvedete své jméno.
Děkujeme za vyplnění dotazníku a věříme, že informace, které od Vás získáme, nám pomohou zlepšit péči o Vás - naše pacienty.
Vedení nemocnice


V dotazníku zaškrtněte číslo, které nejlépe označuje míru Vaší spokojenosti:
1= velmi spokojen/a
2= spokojen/a
3= v podstatě spokojen/a
4= spíše nespokojen/a
5= nespokojen/a
Pohlaví
Byl/a jste spokojen/a s přístupem lékařů k Vaší osobě?
  
Byl/a jste spokojen/a s přístupem zdravotních sester k Vaší osobě?
  
Byl/a jste spokojen/a s poskytnutými informacemi o svém zdrav. stavu a ordinovaných vyšetřeních, či zákrocích?
  
Byl/a jste spokojen/a s kvalitou jídla?
  
Byl/a jste spokojen/a s vybavením pracoviště, které jste navštívila?
  
Byl/a jste spokojen/a s čistotou (úklidem) v naší nemocnici?
  
Chtěl/a byste v případě potřeby být léčena opět v naší nemocnici?